Darmowa dostawa i 90 dni na zwrot Polska Kupon: Standardowe: 8% ( CH1 ), 12% na 2 pary ( CH2 )

Dlaczego nie mogę dodać produktu do mojego koszyka?

Wskazówka 1:

Jeśli nie możesz dodać dostępnego produktu do swojego koszyka, może to oznaczać, że artykuł lub rozmiar, którym jesteś zainteresowany, są wyprzedane, ale dostępność zapasów nie została jeszcze zaktualizowana na naszej stronie internetowej.

Zwykle zdarza się to tylko w przypadku bardzo popularnych artykułów, które szybko się wyprzedają, a nasz system strony internetowej nie nadąża za dużą liczbą odwiedzin w krótkim okresie czasu, co powoduje opóźnienie w wyświetlaniu dostępności zapasów w czasie rzeczywistym.

Jeśli napotkasz ten problem, spróbuj ponownie zakupić artykuł później.

Jeśli nie możesz dodać artykułu do koszyka lub zobaczyć wszystkich artykułów w swoim koszyku, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Podaj więcej informacji o problemie, który napotykasz, takich jak szczegóły produktu (model, kolor, rozmiar, URL), data wystąpienia problemu itp. Wtedy będziemy mogli Ci lepiej pomóc.

Wskazówka 2:

Aby poprawić doświadczenie użytkownika i bezpieczeństwo zakupu, CMR Chamaripa będzie okresowo aktualizować stronę internetową, co może spowodować konflikt cookies na stronie, uniemożliwiając dodanie produktu do koszyka za pomocą przeglądarki (oczywiście aktualizacja przeglądarki również może spowodować ten sam problem).

Aby rozwiązać ten problem, możesz wyczyścić cookies w swojej przeglądarce (czas cookies, wybierz wszystkie).

Jeśli nie wiesz, jak wyczyścić cookies, sprawdź ten link: Jak usunąć cookies z przeglądarki

Uwaga: jeśli nie jesteś pewien, czy problem wynika z naszej strony czy Twojej przeglądarki, spróbuj z innego komputera lub przeglądarki.

Nie wahaj się skontaktować z nami, jeśli potrzebujesz pomocy.

Przejdź do skontaktuj się z nami.