Problem z dostępem
Proszę postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami:
1. Proszę sprawdzić, czy dane logowania oraz nazwa użytkownika to adres e-mail, który użyto podczas rejestracji.
2. Utrzymanie systemu Chamaripashoes.com może powodować problem. Proszę poczekać 10 minut i spróbować ponownie.
3. Należy upewnić się, że pliki cookie z / są akceptowane przez Państwa przeglądarkę (Internet Explorer lub inne).
4. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, wyczyść pliki cookie w swojej przeglądarce. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, zobacz ten link: Jak usunąć pliki cookie w przeglądarce
Jeśli powyższe metody nadal nie działają, proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, który pomoże rozwiązać problem.
WSKAZÓWKA: Jeśli nie jesteś pewny, czy problem leży po naszej stronie czy po Twojej, spróbuj zalogować się na innym urządzeniu lub spróbuj użyć innej przeglądarki.
Podczas rejestracji popełniłeś błąd, który uniemożliwia Ci dostęp do konta i nigdy nie złożyłeś żadnego zamówienia. Najlepiej będzie, jeśli ponownie zarejestrujesz się za pomocą formularza rejestracyjnego, aby utworzyć nowe konto. Możesz zresetować swoje hasło, klikając przycisk „Zapomniałeś hasła?” na stronie logowania. Następnie przejdź do skrzynki odbiorczej swojego e-maila i zresetuj swoje hasło.