O wysyłce
Nasze magazyny globalne są rozmieszczone w następujących krajach/regionach: Stany Zjednoczone, Europa, Singapur, Kanada, Hongkong i inne obszary. Nasze produkty są przechowywane w różnych magazynach, dzięki czemu możemy realizować zamówienia osobno w zależności od lokalizacji zapasów. Będziemy priorytetowo organizować wysyłkę z magazynu w Twojej lokalnej okolicy lub z magazynów w pobliżu Ciebie. Jeśli produkt jest wyprzedany, zamówienie zostanie skierowane do priorytetowej lokalizacji, gdzie znajduje się produkt.
Pakowanie i wysyłka CHAMARIPA
Pakowanie zależy od ilości i rozmiaru zamówionych produktów. Zwykle wysyłamy artykuły w oryginalnym opakowaniu CHAMARIPA. Każdy pojedynczy but jest zapakowany w worek na buty w celu lepszej ochrony. Każda para butów jest zapakowana w pudełko na buty, aby zapewnić, że buty dotrą w dobrym stanie.
TARYFY WYSYŁKI
Szacowane opłaty:
Aby określić szacowany koszt wysyłki dla wysyłki dowolnego produktu do wybranej lokalizacji, możesz wybrać dowolny produkt, a szacowany koszt wysyłki zostanie wyświetlony w Twoim koszyku. Opłaty za wysyłkę są wyświetlane na stronie koszyka, wraz z mapą pokazującą Twoją lokalizację oraz możliwością wyboru innej lokalizacji. NIE jesteś zobowiązany do dokonania zakupu ani podania metody płatności, jeśli nie zdecydujesz się kontynuować zakupu.
Gwarancja wysyłki
Gwarancja wysyłki zapewnia ochronę i bezpieczeństwo Twoich cennych przedmiotów podczas transportu międzynarodowego. Wyślemy paczkę natychmiast bez dodatkowych opłat, jeśli paczka zostanie zgubiona lub buty zostaną uszkodzone. Jest to opcjonalne, możesz odznaczyć tę opcję, jeśli nie potrzebujesz ubezpieczenia wysyłki.
Rzeczywista opłata za wysyłkę
Rzeczywista opłata za wysyłkę zostanie wyświetlona podczas realizacji płatności, gdy wprowadzisz prawdziwy adres docelowy na stronie wysyłki.
PRZEWOŹNIK WYSYŁKI
Zwykle CHAMARIPA Shoes wysyła zamówienia za pośrednictwem DHL. Dla szybszej wysyłki dostępna jest również opcja Express Mail.
CHAMARIPA Shoes przetwarza zamówienia online 7 dni w tygodniu z pewnymi wyjątkami, takimi jak święta. Typowe zamówienia są przetwarzane i pakowane do godziny 17:00 EST w dniu złożenia zamówienia. Zamówienia złożone po godzinie 17:00 EST są przetwarzane następnego dnia roboczego. Zamówienia zawierające dużą ilość artykułów lub zamówienia niestandardowe mogą zająć dodatkowe 2 lub więcej dni na przetworzenie. Chociaż przetwarzamy zamówienia przez 7 dni w tygodniu, DHL odbiera paczki z naszego magazynu od poniedziałku do soboty, z pewnymi wyjątkami, w tym w czasie świąt.
CHAMARIPA Shoes nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w wysyłce zamówienia ani za sposób dostarczenia po przekazaniu paczki do DHL lub innego operatora.
Metody wysyłki i terminy dostawy
Rodzaj usługi | Opłata | Czas wysyłki |
---|---|---|
DHL | Darmowa wysyłka | 3-7 dni |
FedEx | Darmowa wysyłka | 4-8 dni |
EMS | Darmowa wysyłka | 6-15 dni |
Wysyłamy zazwyczaj paczkę za pośrednictwem DHL. Jeśli preferujesz inną usługę wysyłkową, skontaktuj się z nami, aby pomóc Ci zmienić sposób wysyłki.
Proszę pamiętać, że DHL wymaga podania dokładnego i poprawnego adresu oraz prawdziwego numeru telefonu.
Jeśli Twój adres znajduje się w odległych rejonach, gdzie DHL nie świadczy usług, będziemy musieli pobrać dodatkową opłatę w wysokości 30 USD za koszt wysyłki.
Przyjazne przypomnienie:
1. Zwykle drukujemy na fakturze wartość każdego pary butów w wysokości 10-20 USD, wskazując, że te buty są próbkami, abyś mógł zmniejszyć koszty cła.
2. Chamaripashoes.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w usługach kurierskich, które są poza naszą kontrolą. Jeśli Twoja paczka nie dotrze w określonym czasie, skontaktuj się z nami podając numer zamówienia, wysyłając e-mail na adres: service@chamaripashoes.com
ŚLEDZENIE TWOJEJ WYSYŁKI
Po przetworzeniu Twojego zamówienia, otrzymasz e-mail z numerem śledzenia.